dimarts, 23 de setembre del 2014

Benvinguts al meu blog




Hola, sóc Héctor Prieto, estic cursant 4rt d' ESO al col.legi SAMC més concretament a Sant Antoni Maria Claret. Aquest bloc estarà orientat a l'optativa d'informàtica. Tinc, encara, 14 anys i tinc diversos hobbies, com l'informàtica, la música, els videojocs, etc...

Com ja he dit estic cursant 4rt d'ESO en el SAMC i desprès d'aquesta etapa, no serà un punt i apart, sino un punt i seguit. Vull dir que, al finalitzar m'agradaria cursar una formació professional d' informàtica és a dir, el grau mitjà i el grau superior. Per aquesta raó he triat l'optativa d'informàtica. M'agrada moltíssim l'informàtica tant que sóc autodidacta, no paro de  buscar i buscar informació sobre aquest tema. Sobretot del sistema operatiu Linux per les seves possibilitats en un futur.

També m'agrada molt el món de la robòtica,  principalment Arduino que és un hardware lliure. Hi ha moltes plaques arduino, com per exemple: Arduino Uno, Arduino Leonardo, Arduino Mega, etc... Aquest tema de la robòtica no el vaig aprendre sol, sino que vaig anar a aprendre a un centre de Cornellà, el Citilab.

Aquest ha estat el meu primer post i espero que us hagi agradat. Ens veiem.

Logotip de Linux

Arduino Uno

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada